Tuesday, February 19, 2013

MAJLIS PERTUNANGAN

Hari nie nak cerita pasal hari pertunangan aku jew...boleh tak,lagi pon tengah bosan dekat office nie...dah tak tahu nak buat apa..macam orang gila jew..nanti lagi banyak fikir,lagi la tensionn.....arrrrgggghhh,,malas nak fikir,,masih banyak benda yang harus aku fikirkan..kalau diikutkan bertimbun-timbun masalah yang belum settle nih..tapi tak nak fikir lagi..tolak tepi dulu,nanti botak kepala asyik fikir jew..nanti tak sempat kahwin pulak..nak kahwin ke???BIAR BETUL AKU TAK NAK KAHWIN....(zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz)

mula-mula sekali,nak cerita pasal budjet yang aku gunakan masa  hari pertunangan aku..tak de la banyak sangat aku kuarkan duit,,sebab semua boleh dikatakan DIY sendiri jew..mak aku la yang banyak membantu,,thanks mom..I lOVE U SO MUCH..insya-allah,anakmu disini sentiasa mengingati pengorbananmu..pasal persiapan hantarn pertunangan semua mak aku yang buatkan,dari A sampai la ke Z..cuma aku kuarkan RM95 hinggit jew..tu pon tempah cupcake..cantik sangat cupcake tu,.ramai jugak yang puji time tu..memang aku nak sangat yang macam tu,,akhirnya menjadi kenyataan..kalu korang-korang semua nak tempah boleh la ke halaman blog beliau http://ladysmart09.blogspot.com/ area kulim la,,tapi kalu area lain,korang kena deal dengan dia ye..thanks kak.sebab memenuhi permintaan saya..

                                           ini la cupcake yang aku maksudkan..chomel kan..

yang kedua-ingat mini pelamin nak sewa jew..senang,tak banyak kerja yang nak kena buat,,bila servey punya servey mini pelamin yang macam aku nak tu harga dia RM450.00 sekali makeup k..rupanya kenalan mak aku,so dia ada la tawarkan kalau nak pinjam peralatan dari dia free jew...seminggu selepas tu..aku tunjuk la design yang aku nak,dia cakap boleh buat,tapi kerusi yang macam aku nak tu tak ada..alamak..macam mana nie..mak aku pon dah pening layan kerenah aku ni..hikhikhik..sabar ye mak..


macam nie la aku nak...cantik x..cantikan..cantik sangat2,,simple jew..
kalau la aku dapat camnie lagi best,.tapi syukur jugak,sebab mak aku tawarkan dia nak buat yang macam aku nak,tapi tak la 100%..sebab dia cakap mahal sangat..tak payah membazir,,betul jugak cakap mak aku tu,duit tu boleh gunakan untuk benda yang lebih perlu nanti.





Baju pertunangan pon buat sendiri taw..mak aku yang buatkan..hikhikhik..mak aku nie kalau boleh semua dia nak buat cuma lambat sikit la..tapi siap jugak..anak-anak dia semua dah paham sangat..yang bestnye mak aku sporting habis la,,terbaik..minggu pertama aku balik baru siap badan..tangan x cantum la..tp dah cantik..pandai jugak mak aku buat,dia buat macam mana aku nak..puas hati sangat2.pakai pon terletak jew..sape2 yang nak tempah baju kt mak aku boleh la..tapiiiiiiiiii..panjang sikit tapi tu,.hikhikhik..kena slalu inform kat dia,,kalau x,esok korang dah nak pakai malam tu baru dia buatkan..


                                         
                                                 jam 1.00 tegahari rombongan selamat sampai

                                           
                                              tara.. hantaran hasil tangan mak sendiri..cantik..


                                                            time nie baru lepas makeup

dup dapdup dap...jantung berdegup kencang
tengah ejaz posisi..hee,,malu kot

wah..saat yang x dapat dilupakan


                                                lama giler sarung cincin time nih..segan weh

                                         sesi tangkap gambar bersama saudara dari pihak lelaki...

                                                             
                                                               bersama bakal adik ipar




akhirnya aku menjadi tunangan orang...we are engaged
alhamdulillah..11/02/13

No comments:

Post a Comment