Tuesday, January 22, 2013

dah berkurun lamanya..

asalammualaikum.....perhhh..rasanye dh berkurun x update blog nih...dh bersawang jugak la...nampk x? sapa x nmpk kira dh ......(x mention pon eyk) kihkihkih..sendiri fikir taw..hikhikhik

tanggal 22 dec2012- 24 dec2012...
cm sejarah la plak kn..
saja jew nk cite yg selama tarikh yg tertulis tu,aku kena jaga kedai makan peninggalan kekasihku...hehehe
tinggal kejap je taw..bukan selamanye..
sebab si dia pegi rombongan meminang abangs dia punya jantung hati..bukan jantung pisang yew...

agak mencabar dan tercabar jugak la time tuh..
time tu la kena drive sendiri,kena pandai2 sesuaikan diri..yg pling penting kena chill k ( cam bakal adik ipar aku slalu cakap pulak)..baru la x susah hati..hahaha...Alhamdulillah..sepanjang aku jaga kedai tu(D'orange cafe) x ada masalah..cuma time balik dari kedai tu jew la..susah hati cikit..takot2 ada orang yang berniat burukkan..rambut sama hitam tapi hati lain2..sapa tahu..so  kena la becarefull k..


kenangan ni memang x akan ku lupakan dan x dapat 
ku lupakan..haha..cam kenangam manis la plakkan..
nasib la time tuh aku bawa adik kesayangan aku..
saja nak buat teman..lagi pun kesian dia..baru lepas habis SPM..nanti bosan pulak tinggal kat rumah..
tambah2 mak n ayah keja pulak..kesian die..dalam kesempatan tu...ahhhh..apa lagi.ajak di  teman aku lah..ok arr..tp aku ikhlas nk bawa dia jalan2..hehehe

yang best jew aku bawa jalan2 bukan aku yang kena kuarkan duit,
tu yang best sangat2..jeng jeng jeng...
hahaha..lepas balik rombongan meminang tu (En.kekasih) ada nak cakap sesuatu...mungkin belum sampai seru lagi kot..hahaha..tunggu la next entry,..mybe dah tahu apa yang dia nak bagi tahu kan..kan kan...tunggu taw..k...bye..


                                                        sekadar hiasan..HAHAAH



SELAMAT MEMBACA..DAAAA



No comments:

Post a Comment